torsdag 14 februari 2008

Alla <3 Dag!

Haha jag börjar tro att jag och Malin är helt galna! Idag tränade vi först AfroDance i 30 minuter sen Aerobics i 60 minuter sen gick vi hem från CCvest vilken inte ligger så nära där vi bor! Men nu känner vi oss duktiga och taggade för äppelkakan och middag hemma hos Madde på alla <3 dag det är lite depp för vi är singlarna här lixom, så vi tänkte ta hand om oss själva och bara glädjas för det vi har! Idag var Malin lite försenad till vår date som vi hade 8.45 så då stod jag och tänkte varför man firar alla <3 dag, jag kunde inte riktigt bestämma mig om jag var possitiv till de eller negativ, Jag tycker att de är bra att ha en dag som du ska tänka lite extra på alla dom står en nära för jag vet själv att jag inte glädjs åt det jag har jämt! men sen tänkte jag också att de är en dag du ska tänka på alla med ett hjärta, alla människor som inte står oss nära, dom fattig, dom på gatan, dom som blir misshandlade alla dom inte har ett tryggt hem och familj att komma hem till att skänka dom en tanke är något som verkligen är fint att göra ibland. Jag gör det allt för sällan själv men i dag har jag givit dessa människor många tankar och dom är säkerligen något att glädjas åt dom med, troligen inte samma saker som oss men något! Barnen har varit snälla idag, jag och Nora hade lite bråk om läxläsningen men annars gick det fint, jag fick ett kort av Marianne där det stod att jag var den bästa praktikant som hon haft och att hon älskar mig! ååh började nästan gråta har blivit så känslig här borta! Kommer troligen mer information om kvällen lite senare! Jag älskar dig mamma, för varje dag som går inser jag att utan dig vore jag ingenting du är verkligen glädjen i min vardag! Du gör mig stolt varje dag!

Inga kommentarer: