söndag 17 februari 2008

Melodifestivalen


Vad ska man säga, Kebabpizza? Det måste ju vara ett skämt. Jag undrar vad de är för människor som godkänner bidragen, dom människorna kan ju inte vara riktigt kloka! Jag brukar inte skämmas för andra men fy vad jag blev röd när man ser andra generationen sjunga om en kebabpizza, Gry och Trym frågade om det var ett skämt, jag man kan börja undra! Sverige kommer troligen aldrig mer vinna den stora musiktävlingen som nu bara har blivit en enda stor fjopp. Så himla tråkigt, tänk på Carola, ABBA då var verkligen sverige något men nu röstar vi Carola till andra chansen, det kanske inte är viktigt att vinna men varför ställer vi upp och bara förnedrar vårt land.. urscha mig det enda possitiva var väl att jag och Malin fick oss några goda skratt underkvällens gång. Vi hade en mysig kväll men lite frukt och ramlösa riktigt nyttiga har vi varit! Vi är stolta! I dag har det varit en mysig söndag, köpte nybakat bröd, åt havregryn, gick o tränade och gick hem och såg på skärgårdsdoktorn! Nu sitter jag med fotbad och nymålade naglar de är väl lite det man ska göra en söndag! två dagar tills jag kommer hem och får träffa alla minna änglar kan erkänn att jag längtar sjukt mycket efter er :)

Inga kommentarer: