torsdag 28 februari 2008

Solen Skiner

Februari och redan vårvärme, vårjackan används flitigt, såg den första soppbilen i dag som borstade bort gruset från vägarna. Då känndes det verkligen som om våren är här! Kanske får vi ett bakslag men man kan alltid hoppas på det bästa! Jag sov en extra stund i dag på morgonen och vaknade vid halv 11 då jag städade lite i mitt rum som såg utt som en sopphög sen gick jag en promenad och såg ut över bergen som man ser om man går 500 meter från mitt hus otroligt vackert! Jag försökte tänka på vad som händer i mitt liv just nu, är det här det jag vill göra? Varför är det alltid svårt att finna svar på frågor du frågar dig själv? Idag flyttar david hit också blir spännande och se hur det blir med hans boende o allt det får vi veta vid fikan och bion i morgon som är inplanerad!

Inga kommentarer: