fredag 15 februari 2008

Kanelbullar och Fredag!

I dag har jag haft barnen hela dagen vilket inte är det de lättaste jag hämtade dom klockan 12.30 sen passat dom till 21.00 då jag lyckades få dom i säng, Är fortfarande barnvakt men nu är det inte så krävande nu ligger som och sussar fint i sin säng iaf va jag tror och hoppas på! Madeleine är kvar här och ligger under prinsess täcket och ser på tv, vi ska snart se på en film om mina ögon orkar vara öppna så sliten faktikst! Jag bakade bullar i dag med barnen det var lite svårt dom blev lite olika stora men smakade otroligt bra:) Men nu på kvällen så har Malin, Nicole och Madde hållt mig sällskap vilket var bra, fick lite hjälp med barnen och trevligt sällskap vi spelade lite kort, kikade tv och snackade sånt som tjejer är otroligt bra på.. Jag är så avis på madde som får åka hem i morgon jag måste vänta tre dagar till :( men men de får gå bra helt enkelt! nej nu ska vi se film!

Inga kommentarer: