tisdag 12 februari 2008

Kaffe och levande ljus!


Ja nu sitter jag här och ska skriva mitt första inlägg i den här bloggen, intressant! Jag sitter i mitt rum med levande ljus och kaffe från lidl det känns endå som lite svenskt kaffe för mig, om nu lidl är svenskt mer tyskt kanske men endå. Mer svenskt än norskt i mina ögon. Nu längtar jag verkligen hem. Ursch vad det känns som tiden har gått sakta sedan jag var hemma och fann svar på mina frågor! Jag åker hem om en vecka vilket kommer bli underbart! Träffa världens underbaraste mamma igen, emma min levande ängel som sprider så mycket lycka, och tomas killen som är verkligen en kompis för livet och robert lika så! saknar er alla! fick telefonsamtal från Mcdonalds idag där dom sa att dom saknade mig och hoppades att jag kommer tillbaka snart ska jobba där lite över påsken jag behöver verkligen mer pengar. det är inte lätt för en shopoholic att leva på en aupair lön det vill jag lova:) men inget ont som inte har något gott med sig, måste ju lära mig hushålla. I går kom jag på vad jag vill studera till Juridik! möjlig affärsjuridik! Det finns en kille som råkade inspirera mig till det!

Inga kommentarer: